![]() |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Aug 2007
|
![]() ÊÍã*á ãÓáÓá ÇáÏÑÇãÇ summer scent korean drama ![]() Also known as: Scent of the Summer / Summer Breeze / Summer Fragrant / Endless Love 3 Genre: Romance Episodes: 20 Broadcast period: 2003-Jul-07 to 2003-Sept-09 Air time: Monday & Tuesday 21:55 Yoo Min-woo's (Song Seung Heon) first love was Soh Eun-hye (Shin Ae) who gets into a car accident. Eun-hye dies, leaving her behind. Shim Hye-won (Son Yeh Jin) has suffered from a terrible heart disease ever since childhood. Miraculously, she finds that she will be obtaining a heart from a donor, Soh Eun-hye. Suffering from the pain of a heartache, Min-woo goes to Paris to study, the memories of Eun-hye still rest in his heart. When he returns to Korea, fate takes a turn and brings Hye-won and Min-woo together. When the two first meet, Hye-won's heart (Eun-hye's heart), oddly beats faster when she is around Min-woo. Park Jung-jae (Ryu Jin) is Hye-won's boyfriend. Park Jung-ah (Han Ji Hye) is Jung-jae's sister, she meets Min-woo in Italy and falls for him. (Information Credited to www.wiki.d-addicts.com) Links: (Credited to MaE_MaE) Soft Sub: Subtitles: megaupload.com 90GVFXRX 1. megaupload.com OITSMJW2 2. megaupload.com OYBMIXER 3. megaupload.com FCYIB76X 4. megaupload.com VTOM0O0I 5. megaupload.com WRGASCYJ 6. megaupload.com S5EUQ8J4 7. megaupload.com M6N1BK3I 8. megaupload.com 9ZXJEP0X 9. megaupload.com AQC5NLW3 10. megaupload.com 67PIZWWO 11. megaupload.com KZYQZUNZ 12. megaupload.com T32WVLNC 13. megaupload.com 0TRRYDVT 14. megaupload.com P0ZADM41 15. megaupload.com RQ88AEYO 16. megaupload.com 5OOVVJLW 17. megaupload.com ILOD7YXK 18. megaupload.com U2R4Q377 19. megaupload.com MQ5UBRED 20. megaupload.com NXLK4SZ1
![]() |
#2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
ÊÓáã*ä Úáì ÇáãÓáÓá
|||| ´(•_•)` +----------------oOO---+ | ........ ÞÈá ........ | | ........ Ãä........... | | ....... ÊÍÈ ........ | | ....... ÃÓÆá ......... | | ....... ãÊì ........ | | ....... ãæÚÏ ....... | | ..... ÇáÎ?*Çäå ....... | +---oOO----------------+ |__|__| || || ooO Ooo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
*ÜÜÓÜÜÇÜãÜÜÜæÜæÜæ Ú ÜÇáÜÜØÜÜÑÜÑÍ ÜÇáÜÜÛÜÜÇÜÇæÜæÜæ*
äÜÜÜÊÜÜÜÑÜÑ*ÜÜÇÜÇ ÜÇáÜÜ*ÜÜÏ*ÜÜÜÏ ãÜäÜÜÌ ÊÜÜÍ¡ÜÜ*ÜÜÇÜÇÊÜÜ* : Í¡ÜÜãÜÜÜÏÜÇäÜÜ* |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ÊÍã*á æãÔÇåÏÉ ÇáÏÑÇãÇ ÇáßæÑ*É « ÅßÐÈ Úá* / Lie To Me / Sweet Scandal » ãÊÑÌã | bntrak | ãÓáÓáÇÊ ÑãÖÇä ÚÑÈíå ÎáíÌíå ÇÌäÈíå íÇÈÇäíå ÊÑßíå ßæÑíå ãÕÑíå | 1 | 03-20-2012 12:19 PM |
ÊÍã*á æãÔÇåÏÉ ÇáÏÑÇãÇ ÇáßæÑ*É « ÅßÐÈ Úá* / Lie To Me / Sweet Scandal » ãÊÑÌã | bntrak | ãÓáÓáÇÊ ÑãÖÇä ÚÑÈíå ÎáíÌíå ÇÌäÈíå íÇÈÇäíå ÊÑßíå ßæÑíå ãÕÑíå | 1 | 01-01-2012 06:39 PM |
Summer Scents | bntrak | ÇÝáÇã ááÇÝáÇã ÚÑÈíå ãÕÑíå ÇÌäÈíå åäÏíå æËÇÆÞíå ÊæÑäÊ | 0 | 10-31-2011 05:43 AM |
ÍáÞÇÊ ÇáÏÑÇãÇ ÇáÑÇÆÚå Beethoven Virus | bntrak | ãÓáÓáÇÊ ÑãÖÇä ÚÑÈíå ÎáíÌíå ÇÌäÈíå íÇÈÇäíå ÊÑßíå ßæÑíå ãÕÑíå | 1 | 10-23-2011 01:56 PM |
ÊÍã*á ãÓáÓá ÇáÏÑÇãÇ The Snow Queen | bntrak | ãÓáÓáÇÊ ÑãÖÇä ÚÑÈíå ÎáíÌíå ÇÌäÈíå íÇÈÇäíå ÊÑßíå ßæÑíå ãÕÑíå | 1 | 10-21-2011 04:47 PM |